Thursday, July 30, 2009

Sambung lagi... citer 3

Dan kini .. aku dapat masuk ITM.. or sekarang UITM... kat sini lagi la banyak 'huruf besar' yang boleh dilihat... maybe dari A-Z agaknya..

semuanya bermula dari semester ke 2 or ke 3.. masa tu dah aktif dengan silat, dengan kelab kayak n rekreasi dengan PBSM... seingat aku la... bermula dengan Kelab Kayak n Rekreasi nih lah... semuanya terjadi.. bermula dengan A, entah macam mana dia boleh terbekenan dengan aku pun, tak tau.. sebab aku nih kategori besar gaklah walaupun tak sebesar sekarang.. manakala si A.. alamak.. comel jer orangnya.. tapi, dah orang concern dengan kita.. kita terima jerlah... uuuupppss.... silap.. aku tertinggal sorang.. looorr.. kesian mamat nih..dia nih aku yang gatai mengusik.. mula aku kenal dengan S (again S) masa tu mak berniaga kat tempat orang nak test kereta.. warung makanan.. aku tunggu keputusan untuk masuk itm la masa tu.. aku tolong mak.. sebab aku dah boleh drive masa tu.. so, tiap kali mak beli barang kat kedai JIMAT.. S la yang jadi cashier.. n S sangat murah dengan senyuman.. satu yang paling aku suka pada S.. dia suka senyum... mudah sangat2 tersenyum... S nih tinggi orangnya.. cuma dia tak pandai nak "menghensemkan" diri dia.. comot sket orangnya.. even kalau dia rasa waktu tu dia hensem.. tapi, aku tak nampak pun dia hensem.. hahahahah... sorry wak.. dia mula luahkan rasa hati pada aku.. masa tu aku dah di ITM .. semester pra.. ceee.. untuk menjaga hati dia... aku pun terima la.. aku kata.. nak buat ape kita kesahkan orang lain.. sebab dia takut aku malu sebab kawan dengan dia.. aku pun yo..yo or..conpiden kan dia.. sudahnya akhirnya menyampah dengan tindakan dia yang konon2 cuba menguji kesetiaan diriku... aku tinggalkan dia.. dengan cara.. aku bawak best friend aku (kenangan terindah tu ler..) ke kedai dia... dia nampak cemburu.. tp tak berani marah aku... hihi gitu le cara aku tinggal dia... kesian diakan... tak ingat bila.. aku terima sepucuk surat dari sorang perempuan.. dia bagitau. terima kasih sebab tinggal kan S... pompuan tu dah jadi isteri S pun...

ish.. kakak nih dah nak balik pulak.. tak sempat.. nak habiskan citer kat itm... esok la sambung...

1 comment:

lembuapat said...

"S" untuk Supian ker??